Ki ne lett volna részese a testek szerelmes, vagy szerelem nélküli összeolvadásának, érzéki párbeszédének? Lehetett olcsó, akciós, rutinszerű, közhelyes és éltető érzésekben, adakozásban gazdag szerelmeskedés.

Gyere velem egy elgondolkozásnyi időre ebben a témában! 

Vágyetető gyorsétkezde

Van az a kapcsolat, ami csak a vágyak megetetéséről szól. Itt nem nagy a választék az étlapon és nincs vegetáriánus menü. Az első pillanatban eldől, tudható a szándék, szűk a tartalom, minimál az érzés. Takarékos az idő és az érzelmi befektetés, műfaja a habzsolás. Egyedüli cél a vágyetetés, a kielégülés, extrák nélkül.

 Ha a libidó jóllakott, mint aki jól végezte dolgát, lelkileg biztosan a távozás, tv nézés, vagy valami jelentéktelen cselekvés hímes mezejére surran. Hamar feláll az „asztaltól-ágytól” és odébb áll. Ebben a testetető gyorsétkezdében sokszor fizetés nélkül sietve távozik a vendég, ha jóllakott már. Olcsó alapanyagból olcsó módszerekkel, olcsó étek, olcsó áron. Zavarjuk le babám, azután szaladjunk tovább! Ennek a kapcsolódásnak ez lehetne az érezhető, de sokszor be nem vallott, ki nem mondott szlogenje NUMERA, „Vágyrajárók” gyorsétkezdéje. Ne számíts sokra, és azt meg is kapod”

Barter örömszerzés

Van az a szex, amit az árucseréhez lehet hasonlítani. Azok a szeretkezések, melyek játékaiban mindkét szereplő vevő, és eladó egy személyben. Az együttlét tartalma ott dől el, hogy mennyi benne a figyelem, a szeretet, őszinte vagy őszintétlen szándék, és mennyire rutinszerű, örömcsere az egész, ahol a felek kialakított szokás szerint, csak kicserélik az érzékszervek kényeztetését. „Ha te teszel az örömeimért, én is jó leszek veled, hogy jó legyen neked.” A bartelr megköttetett, mindkét fél elégedetten távozhat. Ebben az esetben csak mást használnak a felek az önkielégítésükre. Nem így van, az igazi szeretkezésben, ahol főszereplő a figyelem, a lélek, a szeretés, a közös pillanat. Emeli az együttlét értékét a lélek és a szellem ölelkezése. Itt már jobban a kedvesről, a neki adásról, a közösről, mint a vételről szól a szavak, érintések, szervek játéka. Más, mint a kényeztetlek, ahol szeretnéd, hogy kényeztess, ahol nekem jó, orgazmust adok orgazmusért ki nem mondott egyezség jellemzi. Van, aki olcsóért adja. Van, aki drágáért. De, ha létrejön az egyezség, akkor az „üzlet megköttetett. Ennek a barter szeretkezésnek, igazán több szintje, minősége lehet. De inkább domináns benne, a külön: Az, én most neked, vagy, te most nekem. Kevesebb benne és nem igazi a lelki eggyé válás.

A szerelmeskedés, mint muzsika, mint művészet, mint közös teremtés.

Természetes diszkrécióval, közel hajolva, találjunk méltó szavakat a szerelmeskedés művészetére.  Olyan területre érkeztünk, ahol a lélek és a sejtek is legszebb minőségükkel készülnek a találkozásra. Valahogy méltó helyet szabadítanak fel magukban az egymás befogadására. Kirakják mindazt, ami nem oda való, hogy minden zeget és zugot a szerelem járhasson át. A mindennapi dolgok helyzet-idegenek és zavaróak. Zenészek, színészek is kiürülnek az előadás előtt, hogy minden porcikájukban azzá tudjanak válni, amit el kell játszaniuk. 

Az igazi szerelmeskedésben nem kottából játszanak a zenészek, legszebbjükből improvizálnak. Oda-vissza rezgések kínálnak közösen komponált dallamokat amelyek van, hogy együtt, máskor külön válva, fuvoláznak, hömpölyögnek, incselkednek, csintalankodnak, játszanak. Elvállnak majd újra összehangolódnak. 

Hullámzó a jelenlét a szerelmeskedésben, mint a zenében. Közelíthet, ajtót nyithat, de távolíthat is egy szerelemdallam, hogy újra visszaérkezhessen. Tüzet gyújthat és kis is olthatja azt. Egyesíthet és szét is választhat. Lehet gyöngéden simogató, de viharként is tombolhat. Külső belső spontán, érintés, vonzás, csábítás, ölelés, sejtkommunikáció, hullámzás, befogadás, eggyé válás, inspiráció, melyben a férfi szépíti a nőben a Nőt, mely élteti férfiban a férfit. Ebben az „szerelemteljes” összehangoltságban mindkét fél a másikért van. Szerelmük pillanatait éppen együtt komponálják a beteljesülésig és még annál is tovább. Ebben a kétszemélyes spontán alkotásban érzékek, érzések improvizációs játékában is a szerephez jutnak a hormonok, elindulástól az elcsendesülő, lecsendülő megérkezésig, de más irányt vesznek az érzések és cselekvések, mint a vágyetetésben és a bartel szexben. A szerelmeskedés a legmagasabb szintű jelenlét kommunikáció. Szétválaszthatatlan közös szerelemszerzeményé, érzékek zenéjévé válhat minden pillanata.

Egyszerre élhető meg vele a kint és a bent, a fent és a lent, a különben az együtt és együttben a külön. 

Amikor beteljesült a közös alkotás, szétválaszthatatlan eggyé gömbölyödik az eltelt idő. Akkor mindenében bizsereg a két alkotó, játékos, még órák múltán is. Őrizni, benne maradni, elnyújtani az érzést, az összetartozást. Ki van zárva, hogy betolakodjon a külvilág, bármi más inger. Semmi keresni valója nincs ebben az állapotban. Ennek az összebújásnak más az érintése. Szerelem tölti meg a levegőt..

Szeretnél további irásokat olvasni a jelenlétről?