Mi lehet az a bizonyos többlet…? Mik azok a győztes nüánszok, amelyektől működik a vonzás, az érzékiség, a sárm, a karizma, a sikeresség? Mi lehet a titka azoknak az embereknek, akiknek szinte mindenki keresi a társaságát, akik valami megmagyarázhatatlan okból „embermágnesként” vonzanak minket és másokat, akiknek jólesik a közelsége?
Mi az a többlet…?
Mi az a többlet, ami feltűnősködés nélkül is látszik, aminek nyomulás nélkül is a hatása alá kerülünk? Mitől érzéki egy nő akkor is, ha nem címlaplány külsejű, ráadásul passzivitásában is vonzó, feltűnő?
Mitől sármos, karizmatikus egy férfi akkor is, ha a külseje messze van Adoniszétól? Mitől működik ez a hatás, és mitől nem? Mitől működik – vagy nem – a te kisugárzásod?
Kommunikációnk 90%-a szavakon túli, nonverbális, megérzések hangolják. Ott dőlnek el a lényegi dolgok privát és szakmai életünkben, hogy mit vált ki jelenlétünk, verbális és nonverbális kommunikációnk a partnerből.
Lehet tanulni a kisugárzást, az érzékiséget, a sármot, a vonzást, amely minden részletében segítője vagy akadálya lehet életünknek? A válasz egyszerű: nem! Senki nem tud emberi minősége felett teljesíteni. De: tanulható, fejleszthető az önazonos, szuggesztív kommunikáció.
Az Emberhangoló jelenlét-tréningek játékos feladataival megérezheted, tudatosabb gyakorlásával spontán is működővé teheted nonverbális „érezni és éreztetni” kommunikációd.
Ahogy a színész belső állapotváltoztatásával átélhető hatást gyakorol közönségére, úgy a mi belső szuggesztív állapotunk is befolyásolja partnerünk hozzánk, mondandónkhoz, szándékainkhoz való viszonyát.
Ugye, vannak emlékezetes élményeid a vágy sugárzásáról? De ebben is, mint minden másban, fontos a „pont annyi” – se nem több, se nem kevesebb. A leves se ízletes, ha sótlan vagy elsózott. A száraz lélek képtelen vágyat csiholni, viszont a túlcsorduló szándék, az erőszakosság ellenérzést válthat ki.
Milyen hasznos a tudás, amely ösztönössé válva, átélhető érzésekre hangolva közvetítheti férfi-, női, emberi minőségünket, szándékainkat. Üzleti kommunikációnkat is eredményessé teheti, ha sugárzó belső állapotváltozásainkra tudattalanul is pozitívan reagál a partnerünk. Ezeken a nüánszokon múlhatnak kapcsolatok, vagy „nem kapcsolatok”, életre szóló pillanatok, mi több: akár többmilliós üzletek is.
Mi az, ami vonzó…?
Vonzó, ha valaki élet – és emberszerető, ha sugárzik belőle az elfogadás, együttműködés, esetleg ráadásul még a játékosság is. Ha valaki jóban van önmagával és a világgal. Növeli viszont a távolságot és csökkenti az összehangolódást, ha valaki rosszul érzi magát a bőrében, ha túl nagy az egója, ha erőszakos a kapcsolatteremtésben. Nem inspiráló vele lenni.
Ha jól bánsz az „érezni és éreztetni” kommunikációval, az jól sugárzó vonzást adhat megnyilvánulásaidnak, ezzel erősítve elfogadottságodat.
A pozitív visszajelzések pedig erősítik önértékelésed, ami szintén minden szinten visszahathat az életedre.
Hadd illusztráljam ezt egy fura példával.
Egy ismert humoristát azzal tréfáltak meg a „kandi kamera” műsor szerkesztői, hogy olyan nézőket ültettek be az előadására, akik unott képpel, minden reakció nélkül hallgatták poénjait. A viccember érezhetően szenvedett, elvesztette a magabiztosságát, végül félbe is szakította a műsorát.
Így vagyunk ezzel mindannyian: önazonos megnyilvánulásaink, emberi milyenségünk jelenléte, és annak inspiratív vagy elutasító fogadtatása meghatározza privát és szakmai életünk részeit és egészét.
Vannak pillanatok, amikor döntő nüánszok alakítják életünk lehetőségeit. Az Emberhangoló jelenlét-tréning játékos feladatai segítenek felhangolni és hatékonyabbá tenni önazonos „érezni és éreztetni” kommunikációd!
Legutóbbi hozzászólások