Mi az a többlet? Mik azok a győztes nüánszok, amitől működik a vonzás, érzékiség, a sárm a karizma, a sikeresség? Mi lehet a titka azoknak az emberek, akiknek szinte mindenki keresi a társaságát?  Valami megmagyarázhatatlan okból „embermágnesként” vonzanak minket és másokat.  Jólesik a közelségük. 

Mi az a többlet…?

Mi az a többlet, ami feltűnősködés nélkül is látszik, nyomulás nélkül is a hatása alá kerülünk? Mitől érzéki egy nő akkor is, ha nem címlaplány külsejű, ráadásul passzivitásában is vonzó, feltűnő? Mitől sármos, karizmatikus egy férfi, akkor is, ha messze van a külseje Adoniszétól? Mitől működik ez a hatás és mitől nem? Mitől működik, vagy nem, a te kisugárzásod?

Kommunikációnk 90%-a szavakon túli, nonverbális, megérzések hangolják. Itt dőlnek el lényegi dolgok privát és szakmai életünkben. Mit vált ki jelenlétünk, verbális és nonverbális kommunikációnk a partnerből.

Lehet tanulni a kisugárzást, az érzékiséget, a sármot, a vonzást, amely minden részletében segítője vagy akadálya lehet életünknek? A válasz egyszerű: nem! Senki nem tud emberi minősége felett teljesíteni. De! Tanulható, fejleszthető az önazonos, szuggesztív kommunikáció.

A Mikola-jelenlét-tréningek játékos feladataival megérezheted, tudatosabb gyakorlásával, ösztönösen is működővé teheted a nonverbális érezni és éreztetni kommunikációd. Ahogy a színész belső állapotváltozatásával átélhető hatást gyakorol a közönségére, ugyanúgy a mi belső szuggesztív állapotunk is befolyásolja partnerünk hozzánk, mondandónkhoz, szándékainkhoz való viszonyát.  Ugye, vannak emlékezetes élményeid a vágy sugárzásáról? De, ebben is, mint minden másban, fontos a „pontannyi” se nem több, se nem kevesebb. A leves se ízletes, ha sótlan vagy elsózott. A száraz lélek képtelen vágyat csiholni, viszont a túlcsorduló szándék, erőszakosság, ellenérzést válthat ki. Milyen hasznos a tudás, amely ösztönössé válva átélhető érzésekre hangolva közvetítetheti férfi, női, emberi minőségünk, szándékaink. Még üzleti kommunikációnkat is eredményessé teheti, ha sugárzó belső állapotváltozásainkra tudattalanul is reagál a partnerünk. Ezeken a nüánszokon dőlhetnek el kapcsolatok, vagy „nemkapcsolatok”életre szóló pillanatok, mi több, többmilliós üzletek is.

Vonzó

Vonzó, ha valaki élet – és emberszerető, ha sugárzik belőle az elfogadás, együttműködés, esetleg a játékosság. Ha, jóban van önmagával és a világgal. Növeli a távolságot és csökkenti az összehangolódást, ha valaki rosszul érzi magát a bőrében, ha túl nagy az egója, erőszakos a kapcsolatteremtésben. Nem inspiráló vele lenni.

Ha jól bánsz az érezni és éreztetni kommunikációval, jól sugárzó vonzást adhat megnyilvánulásaidnak, ezzel erősítve elfogadottságod. Pozitív visszajelzései pedig erősítik önértékelésed, ami minden szinten visszahathat az életedre.

Hagy illusztráljam ezt egy fura példával.

Egy ismert humoristát azzal vicceltek meg a kandikamera szerkesztői, hogy olyan közönséget ültettek be az előadására, akik unott képpel minden reakció nélkül hallgatták viccemberünk poénjait. Érezhetően szenvedett, elvesztette a magabiztosságát, végül félbe is hagyta a műsorát. Így vagyunk ezzel mindannyian. Önazonos megnyilvánulásaink, emberi milyenségünk jelenléte és annak inspiratív, vagy elutasító fogadtatása maghatározza privát és szakmai életünk részeit és egészét.

Vannak pillanatok, amikor döntő nüánszok alakítják életünk lehetőségeit. A Mikola-jelenlét-tréning játékos feladatai segítenek felhangolni és hatékonyabbá tenni az önazonos, érezni és éreztetni kommunikációd.

Töltsd le INGYEN az Életre való című könyv első fejezetét!

Sikeresen megadtad az adataidat!

Valami hiba történt az adataid feldolgozása során. Kérlek, próbáld meg újra!

Mikola Péter az ezen az űrlapon megadott információkat a kapcsolattartáshoz használja fel.